ترفند 5 ثانیه‌ای برای رمز کانیت‎ کائنات

Wiki Article

اشتباهاتی که در مورد درخواست کمک از کائنات وجود دارد این است که برخی از افراد چنین تصور می کنند که می توانند اعمال قانون جاذبه کائنات را به تنهایی یاد بگیرند و برای درخواست کمک از کائنات مورد استفاده قرار دهند که این تصور اشتباه است.

اگر برای رسیدن به خواسته هایتان فقط بر کار کردن تمرکز کنید، اعتماد به خودتان و استعدادهایتان را از دست خواهید داد.

تلسکوپ جیمزوب شگفتی‌های بیشتری از سیاره مشتری را نمایان کرد

در مورد زندگی افراد موفق، داستان‌ های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد در ابتدا به موفقیت های بزرگی می‌رسند ولی بعداً در جریان زندگی نزول می‌کنند. آن‌ها بعد از مدتی که از موفقیت هایشان می‌گذرد، زندگی برایشان عادی می‌شود و چون از زندگی توقع بیشتری ندارند، دیگر خلاقیتی از خود نشان نمی‌دهند.

افراد کمی از راز قانون جذب کائنات اطلاع و آنرا فقط برای خود حفظ میکردند.

راز رسیدن به موفقیت این است که بخواهید واقعاً فردی موفق شوید

ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ ورود با کد یکبارمصرف

شاید اگر از انسان ها بپرسیم که چه چیزی از زندگی می خواهید، در درجه اول موفقیت را ذکر کنند. موفقیت تنها یک کلمه نیست و شامل مراحل و ضوابطی است که همه از آن آگاهی ندارند. همه افراد به دنبال یک راه مهم در زندگی برای موفقیت هستند و به همین دلیل تمامی راه هایی که گمان می کنند به موفقیت می انجامد را آزمایش می کنند. قانون جذب و یک راز مهم، امری است که دستیابی به آن نیازمند دانستن اصول و روش بخصوص است و یک شبه و با جادو به دست نمی آید.

ابتدا احساس را حس کنید، از خرید آن امتناع کنید و سپس تا زمانی که نیتی که در آن نهفته است، آگاه باشید.

دوست عزیز فرمایشات شما کاملا صحیح است. قطعا انرژی مثبتتان زمینه ساز بسیاری از موفقیت هایتان است. به امید موفقیت روز افزون برای شما

وقتی مشغول رانندگی هستید، لازم نیست اتومبیل را هل بدهید.

اسرار جفر : تسلیم اعتماد به این است که خدا، جهان یا یک هوش بالاتر می تواند هر کاری را انجام دهد، حتی زمانی که شما نمی توانید نتیجه یک موقعیت را پیش بینی کنید.

از قانون کائنات می شود برای رسیدن به هر نوع هدف و خواسته ای استفاده کرد. کليک کنيد ما انسان ها به عنوان اشرف مخلوقات می توانیم این ارتعاشات را تا حدودی کنترل کنیم و در راستای رسیدن به خواسته های خود از آن استفاده کنیم و این یک موهبت بزرگ الهی است که اگر متوجه آن باشیم انسانی قدرتمند با توانایی بالا خواهیم بود.

قانون خلاء بیان می کند که کائنات از جای خالی و خلاء متنفر است. پس اگر جایی خالی در جهان ایجاد شود، کائنات به سرعت در صدد پر کردن آن بر می آید. اگر دوست دارید وسیله ای برای خانه تان خریداری کنید اما به هر دلیل موفق به انجام آن نمی شوید، جایی برای آن خالی کنید.

Report this wiki page